måndag, september 5

TRE(E)






6 kommentarer:

  1. så snygga bilder!!! Vi kanske skulle göra nåt veckotema med det där...typ en bild per dag i en vecka eller nåt...fast det är kanske ingen utmaning direkt...men ett foto per dag som ska reflektera ens dag...eller nåt? tål att slipas på...

    SvaraRadera
  2. man tackar och bockar eller niger kanske.
    låter som en topp idé det där med en bild om dagen...slipa lite till så funderar jag också. Hej!

    SvaraRadera
  3. Jag tänker på snöyra i storstan när jag tittar på första bilden. Tror jag gått in här och tittat, kanske tio gånger sen du la upp den... (heee, ja, jag är allt lite sorglig, som inte har mer att stå i...) Lite Tove Janssons teckningar/målningar. Lika dant med den sista bilden.
    Fint. Fint.

    SvaraRadera
  4. ha ha ha, Du e la för go! e bara så himla glad för vart enda besök och särskilt med roliga kommentarer fast det räcker så gott med bara ett hej också. det är liksom det som gör det extra roligt med bloggandet tycker jag.

    SvaraRadera
  5. man ser så mycket fint när man ger sig ut en stund och sen är det ju så härligt att man kan tolka själv och dra paralleller, som Tove Jansson, vilken fin liknelse liksom och snöstormen också :)

    SvaraRadera