måndag, september 19

Ska vi byta grejer?...




...sa vi, Eva och jag. Sagt och numera gjort. Ett stycke Herr get mot en bit Bandit girl. Vilken tur att dom hade vägarna förbi, Eva och hennes lilla gäng, eftersom det är dryga 40 mil mellan oss tror jag. Vi åt lunch och pratade om ingenting särskilt och allt möjligt faktiskt ... lite som att vara i början av ett samtal som man önskar skall fortsätta så fort som möjligt. . . och jag tänker på så mycket kul det här med bloggen fört med sig och vilka sköna människor jag fått och får lära känna. Det är inget mål eller någon som helst självklarhet i att man måste träffas för att man bloggar, men det är väldigt kul om chansen och möjligheten ges...och tas, och vi tog den. Tack för mysiga besöket och på återseende :) ps. blir du sugen på fotokonst, gör ett stopp här.




3 kommentarer:

  1. Men precis så är det ju! Precis som du skriver.
    Snart sitter jag där igen, i kökssoffan och pratar bilder och fotografier och formgivning!
    -Hurra!

    SvaraRadera
  2. Tänk va? Som det kan gå. Eva tog sig från ön! :D
    Vicka fina bilder du gör. Gillart!

    SvaraRadera
  3. är inte riktigt säker på om du menar Eva eller mig, men eftersom det är min blogg, så säger jag TACK! :)

    SvaraRadera