tisdag, augusti 23

My hipstamatic home part 2


tallrik med skepp och guldkant från loppis



nya köksstolar i rött från någon annans hem (fick dom av fina brorsan!)


blommorna på burklocket jag köpte av Cathrine för 25:-


loppis-grytlappen som jag fick av mamma en gång


favis magneterna som bara sitter där på skåpet och är fina


tygklädda lådan som jag fått av kompis Lotta, som det förövrigt var alldeles för länge sen jag såg.
Ja ha, det var väl allt för ikväll kompisar...och nu lite angry birds, sen go´natt!

6 kommentarer:

  1. Jag vill se mer! (i september får jag kanske det!?)
    Ett sånt där ansikte hade jag med, fick det av min mormor, dockan hade mörkt hår och lila garn runt. Var bland det vackraste jag hade. Men nu -borta! Synd, annars hade dom ju kunnat få träffats...

    SvaraRadera
  2. vet inte om det blir så mycket mer att se...det är bara köket:) men aj då, attans osis, kanske att du hittar dom i nån låda någonstans?

    SvaraRadera
  3. hihi jag har likadan matta, den rödvita! hoppas allt är bra med dig, kram Annika

    SvaraRadera
  4. Hej Annika! va kul med mattan :) annars är allt bra tackar som frågar. Lite sorgsen allt emellanåt om sanningen skall fram. kram tillbaka och hoppas att allt är fint med dig.

    SvaraRadera
  5. Om jag måste plocka en favorit bland dessa fina foton blir det dockan i grytlappen. Luvely!

    SvaraRadera