lördag, juni 18

The Pawn

Dunkla bilder från ett populärt ställe i Hong Kong, The Pawn. Skall man ha plats här får man boka i förväg och det hade inte vi gjort så klart, så det fick bli en plats i  loungen och pubmeny med engelskinfluerad mat så som fish and chips. Vi tog lite av varje och delade mellan oss tre...läser man lite extra noggrant, vilket vi inte heller gjorde förrän skadan redan var skedd, så kan man se att det serverades krispiga friterade grisöron! jag brukar smaka på allt, men där gick allt gränsen och enligt Helen var det ingen höjdare ;)

4 kommentarer:

  1. Krispiga grisöron, det låter det! Men gott låter det inte. Men kanske, kanske hade jag tagit en liten tugga bara för att ........

    SvaraRadera
  2. Nej! jag skulle bestämmt avråda från att ta en liten liten tugga! Den smaken/konsistensen mår man bäst av att vara utan, vill jag lova!

    /Helen

    SvaraRadera
  3. ha ha! jag får magknip när jag tänker på det (eftersom jag skrattar så mycket) ;)

    SvaraRadera