tisdag, juni 21

Kärlek och inköp



I morse när jag skulle borsta tänderna upptäckte jag att Hello Kitty, som varit ensam så länge, hade funnit kärleken. Vem hade kunnat ana att Che skulle bli hennes victim of love. Han ser onekligen paff ut själv. Che som tvålpump köpte jag i Hongkong. Jag var tvungen att hälla ut all tvål dock...för viktens skull. Ni vet att man får ju inte ha mer en 20 kg i väskan, och det mina vänner är en STOR  utmaning för en shoppingglad människa som jag. Det gäller att packa lätt på utresan om man säger så :)

Vinylfiguren är en sparbössa för enkom 23:- i Wenzhou, Kina. Nu står den i köket och är söt som socker tycker jag...samtidigt funderar jag över mina fina grejer och om det inte är dax att plocka undan dem ändå. Brukar känna så minst en gång om året, men sen kommer dom fram en efter en i vanlig ordning.

6 kommentarer:

  1. Fina grejer hörru! Tur att bloggtorkan var snabb tycker jag. :) Kramar i massor

    SvaraRadera
  2. Hello Kitty och Che – a match made in heaven!

    Vem kunde tro det?

    SvaraRadera
  3. En sån där liten tjej har jag också ju!

    SvaraRadera
  4. Tack Kristin och kram till dig också.

    Näru Magda, vem hade kunnat ana det?! dom har liksom äktenskapstycke och lika ögon för varandra eller hur man nu ser på det.

    Tessan, jag tyckte väl att den var bekant på nåt sätt.

    Håller med dig Eva, lycka är fina saker (i mängder)

    Rebecka, tres tres plastique!

    SvaraRadera