torsdag, april 14

Mamma!

23 kommentarer:

  1. Gillar ju egentligen inte tatueringar...MEN...den här va verkligen HELT OK!!! :-) Kram Jeanette

    SvaraRadera
  2. Aj, gjorde det inte ont?
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. SÅ fin! Och det du har berättat om din mamma, så väldigt väldigt fint!
    Har försökt spana in dina andra tatueringar, ser också mycket fina ut. Själv drömmer jag om en klassiskt tro hopp kärlek symbol på underarmen, kanske i grönblått bläck...

    Måste bara säga att jag blir alltid väldigt glad för dina fina kommentarer på min blogg.
    kram

    SvaraRadera
  4. Vilken fin tatuering du har gjort och den blir ju ännu finare när det står mamma precis som Eva skriver ovan!

    SvaraRadera
  5. men oj, tack för alla fina kommentarer! ni gör min dag, ja eller snarare min kväll:)

    Luna D...ont är bara förnamnet :)

    Eva jag blir också glad kram

    SvaraRadera
  6. ååh, vad fin! skitsnyggt med old school!

    SvaraRadera
  7. åååååh FINASTE!!! den ska med på fest imorgon, go mammi, go mammi!! <3

    SvaraRadera
  8. Åhh vad fin den var! Skulle jag någonsin tatuera mig skulle det vara en precis likadan.... Finaste jag sett!

    Kraam Lotten

    SvaraRadera
  9. Fantastisk! På så många sätt.

    SvaraRadera
  10. SÅ FIN!!!!! Stoor kraaam (måtten blev kanon)

    SvaraRadera
  11. Ja jösses!! Både vansinnigt cool och så otroligt vacker. En sådan skulle nog min mamma vilja att jag har också, kan jag tro. Fint av dig. Fint så in i norden.
    Skoj att du såg Jonas på tåget. Pendlar du också?
    Ha en härlig helg. kramar

    SvaraRadera
  12. Grymme snygg ju!!!

    SvaraRadera
  13. Fint Jenny ,Man blir varm i hjärtat.
    Kram grannen på Trastvägen.

    SvaraRadera
  14. Så fint Jennie,mamma ser,jag tror det!Å vad roligt du skrev om träffen med Jonas på tåget!Kram på dig:)....Lotta

    SvaraRadera
  15. Bästa Lotta! det är så himla härligt att du kikar in hos mig...känns tryggt på nåt sätt:) kram

    SvaraRadera