lördag, mars 26

Lokalt


på bordet ligger H, en bilaga i lördagens lokalatidning, Hallands Nyheter.
 I den kunde man i dag läsa ett reportage om inredning.  Klara öppnade upp sitt hem och gav riktigt sköna inredningstips :), läs nedan. Idag är jag extra stolt att kunna kalla mig en kompis till henne.






och själv blev jag omnämnd med blog och allt, ( Tack! Johanna Hillgren), dessutom på samma sida som två av mina stora idoler, Henrik Schyffert och Fredrik Lindström. Hade verkligen önskat att jag fick se deras show ljust och fräscht!som är UTSÅLD så klart. Jag gillar just att dom driver så träffsäkert med inredningshysterin.

Mitt hem är ju också VITT i mina ögon och ljust också fast kanske inte så himla fräscht då, hi hi hi. Vill åter nämna Klaras heta tips, -Ser det rörigt ut är det bara att lägga till mer!

9 kommentarer:

  1. Åhh jag fullkomligen älskar bilden från ert kök! Vilken härlig målning. Har du gjort den?

    SvaraRadera
  2. Tack!japp det stämmer. svårt för barnen att fatta att man inte får rita på väggarna :)

    SvaraRadera
  3. wow vilket häftigt kök!

    SvaraRadera
  4. Ert kök ser fantastiskt ut! Bättre än allt vitt och avskalat anyday!

    SvaraRadera
  5. Kan ju bara hålla med. Vilket toppen kök! Ur snyggt.

    SvaraRadera
  6. Ja, du... det där med energi är svårt. Min kommer och går precis som för alla andra... men jag prioriterar kanske lite annorlunda än de flesta andra. Den här helgen har det inte städats en endasta gång... inte heller tvättats någonting... inte strukit nånting heller.

    SvaraRadera
  7. Wow! Coolt :) både ditt hem och att vara med i tidningen.

    SvaraRadera
  8. hej dær Krickelin...ditt hem vill man se mer av tycker jag, snacka om coolt :)

    SvaraRadera