måndag, februari 14

I min väska




Blog battle hos Dos Family, vad har du i din väska? Följande fann jag i min...

1. Almanacka
2. Skissblock
3. Mobil (antik)
4. Tampongask med tamponger i (som jag jämt letar efter, men alltid har svårt att finna)
5.Nagellack
6. Badanka i miniatyr (hur har den hamnat där?
7. Resetandkräm
8. Mynt. Både kinesiska och svenska.
9. Brödklämma
10. Lösa tamponger ( det är alltid dom jag hittar fast vid fel tillfälle)
11. Pennor
12. Gammalt Ikea kvitto på två rullgardiner i fel mått som jag skulle bytt för ungefär 1 år sedan.
13. Näsdukar
14. Plånbok med skräp och väldigt lite pengar i.
15. Plånbok med div medlems och klubbkort i

När jag ser andras "vad har du i väskan bilder" tänker jag osökt på bloggen Things Organized Neatly

2 kommentarer:

  1. Det var väldigt svårt att inte köra lite Things Organized Neatly när man plåtade sin blog battle-bild! (Ska lägga upp min också på bloggen. Blev inte bra på deras facebook-sida.)

    Du har ju en sån där liten Colgate-tandkräm! Jag älskar mini. Hittade just en sån på ett hotell i höstas och tog glatt med den hem. Sen råkade jag dammsuga upp den två dagar senare. Stod helt paff och insåg att det INTE var läge att öppna påsen. Hade precis innan dess sugat upp ett par mega-spindlar som jag inte hade lust att återse..

    SvaraRadera
  2. ha ha ha! dom där rackarns spindlarna. om dom mot all förmodan skulle krypa ur dammsugaren igen så har dom säker fått en trevlig andedräkt i a f :)

    SvaraRadera