måndag, januari 24

Lagerhaus



I love this shit! från lagerhaus, men än råder köpstopp!

7 kommentarer:

  1. Me too!

    Jag lövvade även boken i det förra inlägget. Och vi har ju kommit överens om att loppis är OK trots köpstopp, eller hur? :)

    Hehe, men jag har ju inte köpstopp... Hej Lagerhaus imorgon.

    SvaraRadera
  2. retsticka! ha ha ha, funderar på att bara helt skita i det där köpstoppet i morgon och i så fall säger jag också hej Lagerhaus och hej starke Adolf! undrar vem som hinner först:)

    SvaraRadera
  3. den burken var ju grymt söt. Får spana in live inom kort, tack för tipset!
    /Ylva

    SvaraRadera
  4. åhh cirkus, jag vill också ha! köpstopp, vad är det för trams?

    SvaraRadera
  5. Ylva, det var så lite så :)
    Emelie, jag skiter i köpstoppet! och bränner så mycket jag orkar, ha ha ha. puss lillsystri

    SvaraRadera
  6. Magda, jag vill också ha burken. Ska vi gå dit tillsammans imorgon kanske?

    SvaraRadera
  7. nä nu jäklars! Lagerhaus är stängt och alla burkar e slut! ;)

    SvaraRadera