söndag, januari 31

Mera loppisfynd


Bordet kostade 100 spänn, men just då visste jag inte riktigt om jag gjort ett FYND med fläcken som var på skivan allt...fast jag kan ju alltid måla det och då bestämde jag mig för att det var ett fynd:) och slog till direkt. Alla dessa tankar inom loppet av en nano sekund. Det gälöler att vara snabb på loppis.


Fina rådjuret, lite skavt och nött men ändå sött. Kommer faktiskt inte ihåg vad det kostade men fina sockerskålen med lock fick jag för 40:- lite dyrt kanske?!

2 kommentarer:

  1. Bordet var helt klat ett fynd... Vill oxå ha.. / Karro

    SvaraRadera
  2. Jepp! jag är nöjd, mycket nöjd. Nu väntar bara slipning, slipning, målning, målning mera målning och lite dekor, men sen så...då är jag nöjd på riktigt. Fast jag gillar den bruna färgen om det inte hade varit för den där retliga fläcken.

    SvaraRadera