torsdag, oktober 22

Bak med Kärlek!



Varje morgon brukar jag vakna upp till frågan
- Vad skall vi göra idag mamma, tycker du?
Mitt svar på frågan brukar vara
- Jag vet inte,vad tycker du? som i sin tur brukar kontras med
- Vi kan väl baka!
... å då brukar svaret bli - Jag vet inte om vi hinner det, vi får se, kanske.
Då hör man hur den där sprudlande tonen i den lilla rösten dör en smula...uhg, samvetet knäckt IGEN.

Men idag var det en sån dag då man plötsligt överaskande hör sig själv svara JA! det kan vi göra. Samvetet på + nu, iaf tills i morgon:)




Fint med både cocos och jordgubbskulor!


1 kommentar:

  1. åååh underbara bilder! jag kom på mig själv med att drömma om att få vara en del av er familj.. och kom sen på att.. hallå, det är ja ju! :) haha LYCKOS OSS som har hamnat i den bästa familjen :)

    viggo borde alltid ha rosa på sig. ÄLSKLING<3

    SvaraRadera