fredag, februari 8

FAVORITBILDER I JANUARI


Det här kan vara min absoluta favoritbild i januari.
Jill och hennes kompis hade ordnat med spa i lila.
Jag passade på att föreviga det. Dock bara med mobilkamera.


 Sedan har vi den här skrytbilden på ett nystädat sovrum. Finns det något mer
satisfying en renbäddat och nydammat. 
Det händer inte för ofta här så väl värt att dokumentera, jag menar, en glömmer ju så lätt.


Zeke knackar på och vill in. Gullis!


Återvunnen bild med mig och Malin i likadana secondhandkappor.
Båda saknar sina skärp, men vi var och är lika glada för det.
BTW det går fortfarande strålande med mitt köpstopp, 
men idag funderade jag på att inhandla nya underkläder,
då det flesta av mina är trasiga. Usch så tråkigt...att handla underkläder alltså.
Ogillar det skarpt.


Jo, detta är också en favoritbild, men mest för att mitt huvud började leka med orden...
 Gosse! någon, eller förhoppningsvis flera, har missuppfattat det där med RÖKT KORV.

Göteborgshumorn är det inget fel på och egentligen heter jag Glennie. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar