onsdag, januari 9

FÖR MYCKET KLÄDER


Länge, mycket länge, tyckte jag att jag hade för mycket kläder och ändå ingenting att ha på mig.


det slutade och slutar ff allt som oftast med att jag använder ett begränsat antal kläder,
om och om igen, som tröjan ovan, en tischa från Henrik Vibskov
oj vad jag har använt den,
speciellt efter det att jag klippte upp den till en kofta
den hänger fortfarande i min garderob och är ett plagg som används flitigast under sommarhalvåret




båda dessa tröjor har jag inhandlat på jobbresa
den ena i Kina och den andra i Hong Kong



den bredrandiga klänningen (lättmjölkspaketet) har jag köpt av en vän
och den paljetterade Adidas-tröjan från en sportaffär i Hong Kong



 den smalrandiga kjolen är också ett secondhandfynd och en sommarfavorit
som jag hoppas att jag skall kunna få plats i även denna sommaren
ja just det, allt detta handlar ju såklart om mitt NYÅRSLÖFTE
ja jag sa nyårslöfte, hehehe
tänk att jag ens har ett sådant, wow liksom
jag har alltså givit mig själv ett köpstopp vad det gäller "nya" kläder
obs, måste dock få lov att köpa nya underkläder
(det tråkigaste som finns att lägga pengar på tycker jag)
Det är inte första gången jag försöker mig på detta, har alltså försökt tidigare, men bara halvhjärtat Tror att jag kommer fixa det galant denna gången faktiskt och ser till och med framemot att hitta "nya kombinationer av allt gammalt jag redan har

Har du något löfte?
Berätta gärna :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar